Sunday, March 14, 2010

takdenya nak layan saya!


Assalamualaikum

Ni gambar2 anak2 saya baru bangun tidur, terus layan THOMAS =)



punya lah tak pandang saya kalau time thomas =)





aiman muka nmpk sgt baru bgn =)





kakak pakai pampy, sbb sebelum tidur dia kata dia nak berak, tapi tertido dulu, haha

apa lagi saya nak tulis ? hehe takde idea dah kalau lama sgt depan lappy ni ..dia kena 3 entry pagi, 3 entry ptg baru best =)

anyway, kak lin,semoga haikal cepat sembuh k, semoga Allah sentiasa melindungi dia dan semoga dia cepat sembuh kak lin =)

malaysia musim dengi balik ker? tapi saya baca berita mcm tak jer, alhamdullilah H1n1 dah habiskan musim dia, Allah baru turun sikit jer bala, dah kelam kabut kita ! bersyukur sgt .

saya suka tweet ada saya, peringatan utk saya juga sebenarnya, dia kata...


Dalam sehari berapa banyak kali mulut kita membuat keluhan , berbanding mulut kita mengucapkan syukur dgn nikmat yg diberi... agak insaf juga, kadang2 rasa knplah aku ni jarang bersyukur, mengeluh jer selalu kan.. tq kalau anda suka tweet2 peringatan ni =) sedikit sebanyak ada kesedaran dalam hati ini =) alhamdullilah =)




No comments:

Post a Comment