Thursday, March 18, 2010

moonie's bay


Assalamualaikum

Semalam dekat pukul 6:40 suami saya saja sms , nak bawak budak2 tak pergi jalan2 belakang rumah, saya kata ok jer, but nak maghrib, tak best, dia kata kejap jer, sbb dia nak amik gambar2 matahari nak turun semua, nak memantapkan skill yg tak mantap lagi tu =)

so tetiba terjumpa la playgrnd ni , so anak2 excited yg amat, sbb selalu kalau kat malaysia, mummyku (aunty dorang, kakak ipar saya) rajin bawak anak2 saya pergi main kat tamna permainan, syaa malas, sbb nak tunggu, hehehe =)



aiman 5 minit jer, pastu adik akukk (takut) amaaaa






dia duduk jer la, tgk kakak dia yg teramat suka main buaian ni, sambil menjerit2







alasss flash terlebih





mayam berlawan dgn anak org putih sebelah tu, sebaya dgn mayam =)






aiman kejap suruh, kejap takut, if tgk kakak gumbira, dia suruh la =)





dah malam kakak, copeklaaaaa





aiman suka main slide, tak suka main buaian ni =)





sempat lagi tu bbm dgn aunty nini =)

dahla masalah giler nak pujuk anak2 saya suruh balik ok! lama giler, last2 suami saya dukung jer, kata uncle dah tutup lampu, tapi mmg ada pakcik tua lalu, so dia pon ok jer la =)

tapi yg best balik malaysia ni, sbb rumah mak saya buat playground mcm ni jugak! yahooo, tak payah bawak anak pergi taman sangat, skrg kan mcm2 kes, hehe kalau dah duk msia 4 good, nak gi taman, gi rumah mak saya, haha ada pastu boleh terjun swimming pool, tak payah pakai tudung =) tak sabar nak duduk msia 4 good =)





No comments:

Post a Comment