Saturday, March 20, 2010

kami kreatif!


Assalamualaikum

Maaf hari ni saya lambat update =) sbb saya sampai dah tak tahu nak update apa! =) aktiviti anak pon dah mcm sama jer dialog dia nnt kan =)

ni gambar2 pagi tadi, time tu saya kat luar, malas nak tgk anak2 buat apa dalam bilik , sbb dorang mmg suka main atas katil kalau dah kemas beribu kali pon, tetap pilihan mereka bermain dibawah comforter tu kan =)

saya pon tetiba teringin nak tgk apa aktiviti anak saya , so saya pon masuk jer la, anak2 saya terkejut yg amat! haha sbb dorang suka tutup pintu kalau main, so mcm tiada gangguan la kan =)

nak tgk apa yg berlaku?....




maryam belajar lukis burung mcm baba dia ajar!

haih, dia praktikkan kat dinding bilik yg tak tahan tu! haruslah kena dgn mama dia kan, dua2 sekali pegang marker!! mana ntah dorang dapat! mesti panjat almari tempat saya sembunyi ni!



maryam mengaku dia buat, so dia kena lap




aiman terus duduk diam, dia ingat saya tak nampak dia pon conteng jugak




mesti dia gembira dalam hati kata, nasib mama saya tak nampak kan..lega,lega









mereka sedang bersihkan dinding ni, dekat sejam jugak la! haha padan muka! pandai2 lagi conteng!



hehe tak payah buat muka garang ok aiman =) i berkuasa lagi dua bulan dua minggu dua hari!! yahoooo..sila lap sampai bersih!!! ini arahan!! haha zalim kan mama dia!! =)


sekarang ni dua2 tgh tgk kartun, dorang nak susu, but saya suruh dorang kemas mainan dulu, dua2 taknak, so dua2 tak dapat susu, mayam tgh pujuk adik dia suruh kemas jugak, hehe kecik2 dah berkira dua beradik ni =)

suami i takdok, dia gi usrah, semalam janji nak gi park dgn anak2, hari ni cancel! haih.. takpelah, dah biasa cancel2 ni. nak pergi lain kali baru btau ok?

dah pukul 8 malam, cepatnya masa berlalu skrg kan, tgk2 jer dah malam =)


No comments:

Post a Comment