Tuesday, March 23, 2010

donut oh donut =)


Assalamualaikum

Semalam malam saya punya keinginan meluap2 utk makan donut! seperti org mengandung, tapi kalau anda tgk perut saya mmg mcm org mengandung 10 bulan pon ! =) hehe..tapi mengandungi lemak=P

so malam tu dalam pukul 7:30 saya start la timbang2 segala tok nenek tu kan =) tapi saya tak berani letak yeast banyak2, sebab takut terkembang ke apa kan, kang tak jadi pulak, hehe pandai2 tukar resepi =)

so pukul 8 tu, saya uli jugak! hahaha ni lah manusia2 yg tak sabar! =) wpun dia tak naik dua kali ganda, i tetap goreng =) hasilnya....



hahaha kurang kembang!! but sedap sgt ok wpun tak kembang =)
*perasan jap sbb sendiri masak* =)



budak2 pon tak sabar! haha sbb tak penah tgk donut kempis . haha





ni sarapan pagi tadi, baru cik siti wan kembang donut i ni =)

tapi donut ni satu hari dia lembut k! wpun anda letak kat luar, tak letak dalam bekas =) takpe,lepas ni saya tahu nak letak yeast banyak mana =) trial and error baby =) haha mak saya jer tahu apa kuih saya buat tak jadi!! shhhhhhhhh!! biarlah rahsia =) haha salah tepung ok!! nnt dah jadi, saya letak dalam blog ok =)

semalam budak2 punya sapu nuttella jer =) yummy, saya punya gula, and suami i punya madu tiga!! ceh madu jer la =)


No comments:

Post a Comment