Monday, March 15, 2010

apa suami saya makan semalam?


Assalamualaikum

Semalam kan saya kata patutnya suami saya beli kebab kan? tapi sebab isteri gemok dia ni tak tahan lapar dah pukul 7 :30 malam, so saya makan jer la maggi =)

so suami saya pon beli jer la utk dia sorang, sbb buat apa nak beli utk saya, haha mmg la boleh makan tgh malam, but nanti badan yg mcm gajah ni org ingat belon udara pulak kan =) so kutahan nafsuku dari mengirim makanan =)

balik tu suami saya tak sempat tukar kain, dia lapar yg teramat2 =) kesian dia =)


nak tgk apa dia beli.....




poutine, ni anak2 saya punya, aiamn suka sos dia =)






nasi shawarma suami saya punya..





suami saya punya la lapar yg amat =)





cementot pon kelam kabut nak panjat2 =) nak kecoh2 jugak =)

Suami saya pon balik agak lewat, lepas makan, dia duduk dgn anak2 kejap, lepas tu saya and aiman dah masuk zzzzzzz =)

tapi saya ada terdengar yg kakak suruh basuh berak kot pukul 11 malam, hehe, suami i la kena, takkan semata2 nak kejut bini utk basuh berak kot, mahu murka bini dia tak cakap 3 hari 3 malam! haha tipu jer, saya dgr kakak merengek nak aiskrim la, so suami saya pon bagi lah =)

ok2, suami saya sudah balik, nnt saya sambung lagi k kalau dia tak guna lappy =) dia layan dia makan jap =)


No comments:

Post a Comment