Sunday, March 21, 2010

dugaan ....


Assalamualaikum

Tadi tghari kan ktorg keluar =) so saja jer berjalan2, tetiba terjumpa satu kedai kasut tu, dia tulis semua murah2 la kat luar =) so saya pon gatal masuk nak tgk kasut apa yg murah!

tetiba anak2 saya bawak saya satu tempat ni! aduhhh ni mesti mayam dah pandai2 pilih ni!
so dia pon suruh saya tgk cantik tak, hehe anak2 i mana berani mintak kat baba dorang, sbb tahu baba tak bagi! =)


dua2 dah pilih kasut sendiri dah ni =)




aiman ni semua bahagian girl ok! boys punya kat belakang




adik tepi lah!! kakak nak tunjuk mama ni!!




ishhh kecohlah kakak ni! asyik nak jadi princess jer!




mama, baba.. cantik tak kasut kita yg tumit tinggi ni??




mayam and aiman tgh tgk kawan dorang pilih kasut jugak =)




boringlah kakak kita ni!! baik kita tulis sambil baring wpun kat kedai =) boring layan org perempuan pilih kasut, nafsu! semua nak =)




mayam dah serba salah ni, nak kasut tinggi atau nak kasut colour pink! =)



lama gak pujuk dia ni, sapa nak beli ? mmg la 13 dolar jer, tapi baru minggu lepas beli sandal utk dia, takleh la ajar anak asyik nak ikut kemahuan dia jer kan , tapi balik tu dia merengek2 tanya mana kasut dia . So baba dia la kena pujuk, i kureng sabar sikit kalau beribu2 soalan tanya ni =)

Nak ajak balik tadi pon, kitaorg guna alasan nak pergi playground, so letak kasut tu balik, ckp dia skrg sejuk, kena pakai kasut. so dia pon ok =) tapi masih tanya lagi dalam kereta =) nnt lah b4 balik msia kita beli ok kakak? kakak kena hafal abc dulu baru baba bagi! =) suami saya jenis, kalau anak2 capai satu kejayaan,dia akan bagi satu benda..murah pon takpe, janji dia hargai usaha anak dia =) mmg dari mula2 kahwin la dia cakap mcm tu, tapi mmg betul k jadi =) saya pon dapat jugak hadiah dari suami saya, bukan anak2 jer ok! haha, hadiah apa?? korang tunggu k ! =) sebulan lagi sampai..haha bkn 5 series!! tu lagi 4 tahun eyy sayang??? tqqqq =) love you sgt! haha..misi kena ada adik2 ! =)






1 comment:

  1. :) how nice..
    the big girl nak pilih semua sendiri, siap nak yg ada heel lg.. cute sgt!

    ReplyDelete