Wednesday, March 10, 2010

thomas lagiiiiiiiiiii...


Assalamualaikum

Ni gambar zaman bila ntah =) tapi saya confirm saya tak upload lagi =) hehe sebab dulu saya try upload 2 3 kali, mesti tak dapat, semalam dapat semua =) yehaaaa =)

memandangkan semalam saya dapat tido 2 jam jer, sbb pukul 2 mata i taknak tutup lagi =) so pukul 4 kan nak kena bangun masak sahur suami, so saya terus masak nasi goreng ayam pukul 3 kot, pastu online jap, pastu tido =) so tadi pukul 640 baru bangun subuh, terlajak sikit =) pastu tk tido2 lagi sbb anak2 tak tidur =) lagipun suami saya mesti balik awal dia puasa .

jom tgk gambar anak2 saya main thomas =) baba dia tengah berangan2 kalau dia kaya dia nak beli set thomas besar yg boleh isi minyak, gas semua tu =) jalan pon bertingkat2 =) kan betul saya cakap, baba dia yg suka! =)




dorang tgh tolong baba bina blok2 tu =)





aiman berapa kali kena marah, sbb kalau baba dia bina tinggi2, dia pergi tendang =)





dia suruh thomas lalu bawah kaki dia =)





mama snap gmbr kita satu! =)





baba dah start dah dgn rekaan2 dia tu =)





aiman marah sbb baba halang landasan tu, utk thomas dia lalu =)





dia suruh thomas lalu bawah kaki dia, kaki dia tu terowong la kira2nya =)



ok, boleh simpan kaki =) lenguh! sbb kaki kita berat =)




apa kita nak buat ni, biar baba kita marah kita =)





ok, kita duduk depan muka baba lah mcm ni =)





yeay! thomas jalan bawah kain kita lagi =)





yeay!! baba kita dah berjaya marah kita! yahooo..lari!!!! =)





semua org masuk bilik sbb protes dgn kita =)





boleh kita main sorang2 =)

saya tak ingat lepas tu apa jadi, rasanya dia masuk bilik jugak kot, saya suruh dia pergi minta maaf kat baba dia, lepas tu dia salam2 and hug,pastu zzzzz bawah ketiak baba dia =)

skrg ni maryam baru datang kat saya lagi, dia gi buka almari baju, tukar lagi baju, now dress pulak! dia kata dia nak jadi princess =) hishhh, sehari berpuluh helai dia ni punya baju! =)

dahla online gaduh dgn nini, sbb nini tak kasi pinjam makeup dia, dia kata nini kedekut!! haha =)



No comments:

Post a Comment