Wednesday, March 10, 2010

sampai pon =)


Assalamualaikum

Hmmmm saya tak boleh tido, sbb siang belasah tido 2 jam 15 minit!! haha malam terus takleh tido, sbb jap lagi suami saya mahu sahur , kena bangun masak, lepas update entry ni saya masak terus =) kejap lagi sure liat giler pukul 4 nak bangun masak sahur dia =)

Tadi saya pergi beli barang2 dapur =) so balik tu suami saya pon turun tempat amik surat2 tu =) berzaman baru nak turun tgk =) tgk2 barang yg order kat ebay dah sampai =) yeay!!! =)




psp 59 sen ni =) hehe satu aiman, satu mayam =)





sapa ntah nak kawin , salah satu hantaran dia =)





cuba pandang camera wahai suamiku =) ni baju adik dia kirim =)

mana cover hp saya! haha sah2 dari china ni! lambak dok oh =) ishhh berdengkur suami saya ni tidur =) malam ni saya cuba buka pampers kakak =) tapi baru bawak dia gi toilet =) nasib dia sheshe =)

hmmm congratz adik saya sbb dapat 5A ! =) yeay

saya agak down jugak, saya tak suka apabila kelemahan saya dijadikan bahan lawak mereka!! saya rasa benda dah lepas,lepaslah kan? sampai bila saya nak dijadikan bahan lawak? saya bukan org yg suka tulis sesuatu benda yg saya marah ke apa dalam blog, tidak suka! jika anda pembaca setia pon, anda jarang nmpk saya marah2 kat sini, tapi sampai satu tahap, saya rasa, tak boleh la, saya dah ada dua anak. saya ada suami, haihhh susah ke saya nak mula hidup baru? selama ni saya cukup sabar mereka memperkecil2kan saya didepan org ramai dan suami saya! saya sabar lagi, dulu pon, ada antara org terdekat saya, cakap, oh dalam adik adik beradik dia, dia paling bodoh!! saya masih diam, walaupun dia cakap depan suami, isteri dia dan org gaji dia! saya malas nak cari pasal, sampai isteri dan org gaji dia kata apa u cakap ni..

tak boleh fikir ke apa perasaan saya depan suami saya? saya tak kutuk isteri anda, saya tak kutuk bf anda!! saya selalu bagi sokongan kalau mereka down dgn pasangan mereka..

takdelah,apa suami saya rasa nnt? tolonglah bagi saya peluang utk mulakan hidup baru dgn suami dan anak2 saya,semua manusia melakukan silap, kalau tak mereka tidak belajar dari kesilapan, sya mohon maaf kalau anda terasa, tapi please.... saya juga ada suami dan anak2!! cukup2lah, sampai bila saya nak jadi bahan lawak anda?

saya bersyukur sbb anda pandai, tapi jgn terlalu memandang hina dgn org lain =)



No comments:

Post a Comment