Saturday, March 13, 2010

nasi goreng lagi??



assalamualaikum

Semalam kan petang suami makan nasi kerabu pagi, jadi ptg tu dia lapar giler, mana dia makan benda lain kat uni, so ptg tu mmg lapar yg amat la kan =) so saya pon masak kan nasi goreng ayam utk dia =) haha bolehla, malas nak masak lauk lain! kang sayur lagi, kuah lagi, daging lagi,.. haha nasi goreng jer mudah! =)


baba, nah utk baba, hehe senget habis dah =)

lepas masak, saya suruh maryam bagi kat baba dia, nak kena ajar anak buat kerja dapur dah =) sbb dah bagi peluang bangun lambat, jadi kerja lain dia kena mahir jugak kan =) no no malas2 ok kakak ? =)

Semoga kakak jadi anak yg baik dan patuh pada suruhan Allah dahulu k ? =) love you kakak dan adik! =)

saya paling takut kalau ada perbezaan dalam kasih sayang membesarkan anak2, itu salah satu doa saya supaya menghindari perasaan itu ! YaAllah bimbinglah hambaMu ini =) saya juga suka mengekspirasikan kasih sayang saya dekat anak2 saya =) hehe buat apa nak malu, anak saya sendiri kan? =) saya suka tgk kaalu fb aunty saya, dia dgn anak dia..so loving2 =)

now i miss my parento n inlaw saya!! rindu!! =)


No comments:

Post a Comment