Monday, March 8, 2010

farm depan rumah!



Assalamualaikum

OTW balik rumah tu, dah nak sampai dah ni, suami saya kata nak singgah tak farm??

erkkkk, i mana suka farm2 ni, tgk2 lembu! hahaah malaysia puas dah ambo tgk =) tapi suami saya biasalah, dia bab2 alam sekitar, mmg dia suka ! =) anak2 saya mana reti apa pon!

saya malas sikit, sbb tak pakai baju tebal, plus pakai kasut yg tak tutup tu, sejuk jugak , tapi kalau anda kenal suami saya, mmg dia mcm suka la tempat2 sejarah and belajar2 ni =) ikut jer la,dia dah parking pon =) nak taknak i kena turun jugak =) siap parking dekat2 dgn pintu masuk tu, dia tahu bini dia akan angin . hahaha =)



budak2 suka la, janji boleh keluar =)




mayam and aiman masih tak caya sbb binatang2 sini so besarrrr!




kuda ni pon, tinggi giler =)





biri2, nipis jer bulu2 dorang ni =) badan besar





kambing ni dalam sangkar, suami saya dah pandai amik gmbr hilangkan sangkar2 tu =) so nampak mcm tak duduk dalam kandang kan =)





kena membebel jap! sbb nak kong (dukung) ! 16kg ok! tapi tak kurus2 pon mama dia! haha







lembu2 tgh makan =) and nak perah susu






mayam kata" lembu ni sad mama, dia crying"
sbb lembu tu ada air mata





dah mcm pekerja ladang pon ada saya ni! hahaha






aiman! no no pegang!!
aiman kerja nak belai and usap2 jer,baba dia tanya saya boleh ke, confirm la NO =)






cubaan memujuk , dgn nenek u kat msia ok! ngan i NO =)





merajuk time! haha sapa yg nak pujuk? mak kat malaysia only =)

mula2 dah nak balik, tetiba ada banyak tempat lagi, suami i belasah jer jalan, tanpa meminta persetujuan, hahaha kalau tanya saya, mesti saya taknak..haha tapi ok, takla teruk sgt =) anak2 saya suka, saya tak kisah pon =)

maaflah entry ni ada 3 kot, saya terpaksa pecah2 sbb nnt panjang sgt =)

oh, masuk farm ni , saya 7 dolar, suami 6 jer, sbb dia student, budak dua ni free =) pertanyaan? tanya suami..hahahaha i dont che keno =)

dah azan, aiman kat cholat mama, cholattt! haha .nnt i sambung k! budak kecik ni bising ! =)


No comments:

Post a Comment