Thursday, March 25, 2010

masa sholattttt


Assalamualaikum

Ni gambar malam semalam, time maghrib jemaah. tgh tunggu baba ambil wudhu' =) ktorg semua dah siap dah time ni . semua dh tahu tempat duduk solat masing2 =)



mama tlg la pinkan telekung kita, nmpk rambut kita ni =( nnt Allah tak suka =(





baba pon suruh kita pakai songkok ni, sama dgn baba =)





adik solat sunat dulu ke adik? =)





haaa khusyuk sgt sampai terbaring terus atas sejadah =)





ehhh salah!! mcm ni lah sujud, bagi sheikh aiman ajar anda semua =)





baba dtg dah! kena solat! nnt baba jeling =)




luruskan saf =) kalau g masjid mesti dgr ayat tu kan, so rindu =)

lepas solat maghrib semalam, saya maryam and aiman terus zzzzz =) tapi saya tak suka tidur pukul 9, sbb pukul 2 mesti saya akan bangun sampai pukul 5. kalau saya tidur pukul 11 mesti sampai pagi =) haihhh patut kalau bangun malam solat sunat ke apa kan =) saya cuma sempat buat solat isyak and solat 2 rakaat jer, lepas tu online!! hishhhh syaitan2 !! sbb saya tak tertido, tak sempat solat isyak, tapi saya rasa anda semua pon mcm tu kan, kalau tak solat isyak mesti mcm tak tenang tidur kan? =)


No comments:

Post a Comment