Sunday, March 21, 2010

semalam malam


Assalamualaikum

Semalam kan saya update lambat =) actually gmbr2 ni letak entry last semalam, tapi tak sempat, pukul 9 mata saya sudah tak tahan nak tutup=) so saya pon mengabaikan entry ini ya adik2 =)

tapi agak mencabar jugak utk saya dan suami nak melayan kerenah anak dari pukul 6 sampai 8 tu kan, sbb pukul 6 dorang dah minta susu nak tido, tapi saya saja tangguhkan, suami pon layan la, pastu merengek2 lagi, so saya pon bagi la susu, tapi lepas tu saya dan suami kena ajak dorang main , ceh suami la, bukan i, sbb kalau dorang tidur pukul 6, sure pukul 9 malam dah bangun, so dalam 12 lebih tu baru tidur balik, so pukul 8 tu anak2 saya sudah tak tahan mengantuk, saya buat susu lagi sekali, last2 dua2 zzzzzz sampai pagi ni, alhamdullilah =)



sgt tenang hati saya bila tgk anak2 tidur =) syukur dgn nikmat Allah beri ni =)




tak tukar baju tidur dah, sbb letih sgt, dia suka merengek kalau kacau tidur dia =)




semoga anak2 saya menjadi anak2 yg sgt sayang dan patuh kepada Allah =)




suami saya mengaji

pas isyak tu suami saya pon zzzzz sekali, tp dia dgn mayam tidur luar , aiman ni sebijik mcm saya, tak boleh tidur tempat lain selain bilik! so tak selesa lagi2 atas lantai, sakit badan i =) suami saya mmg saya tak tahu dia bangun pukul brp semalam. sbb dia dan dunia kan =)

saya mintak maaf yg bbm saya pagi2, bukan saya taknak layan, but saya so busy pagi nak masak and kemas rumah semua, hp saya pon dlm bilik =) sorry ya, nak reply balik, dah pukul 1 pagi msia, kang ganggu tidur pulak, suami saya sms pon jarang saya reply =)


No comments:

Post a Comment