Monday, March 8, 2010

Apa makanan ptg saya semalam?


Assalamualaikum

Semalam balik dari jalan2 tu, dalam pukul 2, semua lapar, so takkan saya nak masak lauk lagi =) so suami saya kata boleh tak tolong masak maggi goreng utk dia =) kesian dia, so saya pon masak maggi ni =)



ok, tu jer nak bgtahu, haha takdelah, saya takleh update panjang2, saya nak sholatttt, aiman dah panggil2, dah azan, nnt anak lelaki i suka merengek2 kalau azan tak sholattt ! =) haha... nnt mama, sholattt mama,sholatttt =)

kejap lagi i sambung okay =) tapi mcm dah banyak jer kan =) kalau takde tu, maknanya esok jer la, lepas zohor ni mmg layak zzzzz jer =) mayam pulak dah bebekinz, so tiada gangguan =) suami i mesti balik lambat sbb dapat berita sedih midterm dia, lepas ni confrm dia duduk uni sampai malam2 =)

bye2 =)


No comments:

Post a Comment