Thursday, March 25, 2010

apa saya makan semalam ?


Assalamaualaikum


nak tgk apa saya masak semalam? sgt lah tak best anda tgk lauk saya =)



sayur minggu ini



kari daging, kali ni saya try masak dgn sikit minyak sahaja, haha kesihatan2 =)





telur dadar, budak2 dah amik sepotong utk dinner dorang

hari ni suami saya kata dia nak start balikpukul 10 malam , sbb dia punya final lagi 2 minggu, so dia nak study, i ok jer , mmg la rindu sbb dia dah biasa balik pukul 7 lebih, tapi takpelah, utk 2 bulan ni jer =) masa depan .

maryam kalau baba takde sure pukul 10 dah masuk tidur dgn saya dgn aiman =) baba dia ni,perosak! hahaha takdelah, sbb mayam nak teman baba kan?

ni maryam baru dtg kat saya minta maaf =) dia tahu salah dia, aiman pon sibuk2 dtg hug saya, solly mama, suruh kiss mulut and hug dia jugak. haha awak tak bersalah aiman =) sibuk jer =)



No comments:

Post a Comment