Thursday, March 11, 2010

hangit ker??

Assalamualaikum

Hari ni saya try buat bingka labu! yeay! jadi jugak =) atas tu dia terhitam sikit, sbb saya tak ubah2 tempat dia sepanjang sejam setengah, tapi dalam dia masak elok ok =) atas tu jer buruk sikit, tapi tak rasa pahit pon , buang jer sikit yg hitam tu, tapi saya makan jer =)

hmmm kalau la saya ni kurus, dah lama saya makan banyak =) hehe ni semua kena control =) mcm penat2 masak, tapi dua potong jer makan =)


bingka labu =)

nnt saya nak try buat kuih melayu lain la, hehe trial and error =) nnt nak buat kek chocolate utk kakak =) sbb dia suka sangat =) sinikan susah dapat yg halal =) tapi bilalah "kerajinan" tu nak dtg ;D..

saya cuma rajin buat kuih kalau suami puasa, hehe tetiba semangat tu ada =) kesian dia puasa =) OMG , insyaAllah tahun ni saya puasa penuh kat malaysia! yahooooo =) ayam percik awe, here i come =) sedap gilos! =)

No comments:

Post a Comment