Thursday, March 18, 2010

yeay dah sampai!!


Assalamualaikum

Semalam time balik rumah tu, suami saya ajak singgah tgk tempat surat jap, dah alang2 kat bawah kan, so ikut jer la, sbb saya tertinggal kunci rumah saya dalam rumah, nak naik dulu pon tetap kena tunggu luar rumah, plus anak saya kang nnt bising pulak duduk depan pintu lama2, marah pulak jiran2 sebelah nnt kan =)

So turun2 bawah tu, tgk ada dua bungkusan ebay lagi sampai! yahooooo =) hatiku gumbira =)



bungkusan saya punya





suami saya punya =)



nak tgk apa yg sampai =)




silicon yg dylu saya cerita 7 utk 2 sen! dia suruh bid 1 sen, saya gatal gi bid 2 sen, kan dah rugi 1 sen! haha =)






bb saya dah cantik dah, ada baju colour2 dah =)





suami hamba punya! murah giler 26 dolar utk 2

so lepas ni, saya akan amik gambar banyak2 tanpa risau bateri camera saya akan habis, hehe ado 3 dah! yeba2 =)

ptg ni nak keluar lagi , sbb suami saya nak keluar godam2 camera dia =)


No comments:

Post a Comment