Monday, March 8, 2010

apa saya makan semalam?


Assalamualaikum

Semalam kan hari ahad, hari suami saya dirumah! hari saya tak boleh update blog! hahaha, takpe2, hari ni saya update extra aktiviti semalam ok =)

So pukul 8 pagi saya dah siap masak, ada ke breakfast ktorg nasi! haha tak pernah2 dibuat kalau kat msia kan =) sbb ktorg pukul 6 ptg selalu dah stop makan, sini mana ada supper mcm malaysia, sapo nak masak? =) haha.. so pagi tu mesti ktorg 4 lapar =)

semalam saya masak lauk fav saya =)



lemak telur kuning





carrot n couliflower




daging goreng kunyit

senang kan? ok, apa idea mahu ditulis bawah ni?=) best sbb skrg saya ada banyak blog nak dibaca =)

hmmm tgk blog kawan saya pergi kelantan and penang! omg so tak sabar nak pergi, insyaAllah dua negeri tu i akan pergi sebelum bulan puasa =)

hehe ramai yg kata saya rajin update blog, bkn rajin adik2, sbb saya takde kerja, tunggu lah sampai malaysia nnt, seminggu sekali belum tentu =) haha.. sorry k time tu, saya mahu menikmati nikmatnya duduk malaysia sebelum dtg sini balik! haha dah la tahun depan suami saya kata tak payah balik ! ni nini punya pasal lah ni, patut kawin bulan 5, ada alasan boleh balik! gi awalkan pulok! haruskah summer saya disini selama 4 bulan?? dahla puasa time summer, oh suamiku... marilah kita pulang summer depan =)


No comments:

Post a Comment