Monday, March 15, 2010

best2!! =)


Assalamualaikum

Haaa ni mesti entry anda nak tgk kan? haha perasan jap! kalau kat tweet anda dah tahu la =) kalau kat sini saya baru letak! yeay!!

Semalam saya memborong baju2 maryam kat oshkosh bgosh!! murah yg amat! =)

kebanyakan baju2 saya beli semua 5 dolar jer!! sbb baju2 ni semua off season punya, fall and winter punya, jadi dorang nak let go, kalau baju2 seksi tu, 10 dolar la, haha apa hal saya nak beli mahal2 kan =) alaaa nanti winter saya beli la baju2 summer pulak =) jgn beli baju ikut musim! haha mahal! =) takpe, baju2 saya beli pon nipis2 jer, cuma lengan panjang! =)


nak tgk baju2 5-10 dolar, tapi kebanyakan 5, haha saya amik paling murah! =)




























ada dua helai lagi mayam pakai, tak sempat amik =) tapi saya rasa baju tu semua 5 dolar, ada 2 jer 6 dolar kot, yg takde lengan tu =) rock star!!!! haha, sbb 2 12 dolar =)




saya suruh maryam try seluar ni, bila kat rumah la, bila saya try tu, baba dia terkejut, ishhhhh apaaa sayang beli seluar pendek2 ni? haha anda bayangkan dgn utara dia yg pekat tu kan! haha =) maryam pon sebelum baba dia cakap, bila saya nak butang jer, ishhh kakak geli pendek sgt!! hahahaha syok sendiri rupanya saya membeli seluar!! haha, anak saya tak suka pendek2! mana saya tahu seluar tu pendek sgt! haha , ceh nampak sgt menipu! tahu la =P , ye la pakali dalam rumah! mayam kalau skirt pendek ok, tapi dia kalau seluar mmg dia agak kurang suka pakai, sbb dari kecik saya suka pakaikan skirt kot! jadi dia tak selesa pakai seluar =)




skirt ni 6 cad

satu hari dia nak pakai skirt ni, saya beli saiz 5 tahun , sbb pendek and ketat saiz 3 tahun ,mmg comel pakai ketat2 and pendek, but suami ku tak berapa suka anak dia seksi2 =) hehe so beli saiz besar sikit, tutup sikit peha dia hok bulak tu =)




seluar jeans aiman

kalau beli satu 16 cad, kalau beli 2 , jatuh 10 doalar satu, bolehla kan, murah lagi, mana nak dapat harga ni =) yg best tu, aiman kena amik saiz 5 tahun!! haha sian anak saya, belum 2 tahun,kena amik saiz besar, alaaa very the ketat saiz 3 tahun! haha, saya amik saiz besar sikit sbb boleh pakai lama sikit , jeans maybe raya kot, ada 2 helai saya beli utk pakai skrg, 2 lagi utk raya, baju kakak pon utk raya juga =)




ni mahal sikit, 12 dolar, but saya suka! =)





skirt ni pon saiz besar, utk raya, tapi saya tak ingat berapa, 10 kot






kasut budak2 , sbb crocs and kasut aiman yg tahun lepas ada lagi, tapi kecik dah, hari tu beli boot, ni dah nak summer, so beli sandal dorang jugak la.. harga dia 9 cad !

tapi semua baju2 ni saya dah simpan dalam beg, saya dah banyak kemas barang2 nak bawak balik msia! haha mcm nak balik minggu depan pulak aku ni! hahaha, tickers i esok tukar minggu, jangan jealous yer =) sbb senang kemas sikit2, kalau tak sepah la rumah =) dah 2 beg dah saya kemas, baju2 budak2 ni yg dah kecill and barang2 nak bawak balik

ok, setakat ni, ni jer entry saya, hehe kalau ada saya update lagi ok =)


No comments:

Post a Comment