Friday, March 19, 2010

sibuk!!


Assalamualaikum

Hari ni suami saya balik awal, pukul 4 sbb dia ingat nak bawak anak2 dia gi park, selalu pukul 6 dia balik, terus pergi, tapi hari ni dia balik awal, pukul 4 dah nak pergi,sbb lepas maghrib dia nak pergi kuliah agama, so saya mcm malas la kalau pukul 6 dah nak balik, sama jer, budak2 akan tidur pukul 7 and bangun pukul 9, so sama jer kalau tak pergi, kalau pergi pukul 5 tu, pukul 7 alik, so balik2 dorang makan jap and zzz sampai esok pagi kan,.. so tak pergi lah hari ni .

so dah suami saya balik awal,apa lagi,haruslah dia godam2 camera dia, so dia amik la gambar2, tapi saya malas nak upload, haha sebab saya punya blog gambar dah penuh!! so tak boleh upload banyak2, nnt la, adik saya kata dia nak buatkan yg baru, tapi dia busy =(

tadi time en suami nak amik gambar, anak2 saya pon sibuk nak jadi cameraman, terus dorang dua buka tripod and konon2 dorang yg amik gambar =)



aiman hari ni taknak pakai baju! peluh2 dia kat rumah, sbb diakan suka lari =)




tgh merengek suruh baba letak camera atas tripod, dorang nak main, haha mmg tidak sesekali la kan=) ingat camera mainan ke apa =)




adik,jangan tolak kakak! kakak nak pandai mcm baba jugak!

ok tu cerita tadi, sekarang aiman tak suka tido tghari, dia suka tidur pukul 6 ptg! pukul brp pulak la nak bangun kan =) adoiii nak melayan lagi malam, selalu malam baba dorang jaga, saya pukul 9 mmg dah out dah, hari ni suami mahu keluar, so kena jaga jugak la =)


No comments:

Post a Comment