Saturday, March 13, 2010

ya habibi...


Assalamualaikum

Hehehe takleh blaaaa tajuk, hehe sebab semalam saya duduk dalam bilik, layan internet guna bb, maklumlah, suami saya balik awal, haruslah dia conquer lappy ni kan! grrr =) so terpaksa la i tweet =) best! tweet sbb tak ramai org boleh baca, plus saya tak add ramai org kat tweet, org2 saya baik jer =) senang sikit nak emo scremo kan !! =) fb tak suka!

So tgh2 tweet , maryam suruh pakaikan dia tudung yg bunga2 tu, hahaha saya tak pernah pakai k, bunga2 besar tepi tu! haha sbb dia tgk dulu saya main2 buatkat aiman, sbb tudung tu panjang, so saya simpul2kan, dia ingat fesyen! haha =)




berat bunga tu dari kepala dia =)




dia tak suka, so dia gerak2kan kepala dia!





very baba la mata kakak ni =)




bukak la mama!!! rimaslah!!!





yg ni dah perasan cantik habis ni ! =)





last la adik, susah betul nak amik gambar budak laki ni =)





adik dah nak mengamuk dah ni !! =)

aiman tgh kentut belakang saya, saya kata eyewwwwww!! dia nangis betul2 sbb saya cakap eyewww..hahaha itu pon nak merajuk! ntah apa2 =) mama no no eyewwww dia kata=) haha.dahla busuk! ikut suka saya lakan nak kata eyewww =) dia pukul belakang saya !! dahla tangan besau! gedebukkkk sekali..perghhh sakit jugak ! =) haha

maybe dah pukul 2 ptg,dia dah ngantuk kot, tu yg kentut pon sensetif, mayam pulak duk makan grapes hijau ni dari tadi! dahla masam giler! sepeket tu dia sorang hari ni =) saya tak suka ! so masam yg amat ...


No comments:

Post a Comment