Friday, March 12, 2010

bingka labu semalam?

Assalamualaikum

Semalam kan anda tgk saya buat bingka labu =) suami saya and maryam suka giler =) dorang kata sedap, tapi mmg sedap pon saya rasa..haha puji masakan sendiri, kat canada ni sedap jer benda2 ni =) sbb mana ada jual kat kedai2 tu =) lemak giler resepi mak saya bagi ni =)



thumbs up mama =) nnt buat lagi! =)




tinggal banyak ni, dia yg pandai2 potong2 jadi kecil



suka anak dara makan depan tv sambil mengunyah =) princess no no like that =)

ok, aiman dah bangun dia sakit vevird, sbb semalam baba dia lupa tukar pampers sebelum tido, jadi pagi tadi merah, so dia nak jalan jer, dia mengadu, bebird adik sakit..kesian dia =) so dia baring jer la, elehhh ngade2 baru bangun, time main jap lagi, dia buka ingat apa pon =)

cukup kot entry hari ni, mmg saya takde cerita dah =)


No comments:

Post a Comment