Wednesday, March 24, 2010

farm boy


Assalamualaikum

Ni gambar2 time nak beli psang kat marivale tu . dtg tujuan asal nak gi beli pisang jer,lepas tu boring sangat saya pon ajak suami jalan2 =) saya dah cerita previous entry kan, haha dgr jugak!! =)



aiman merengek sbb nak blueberry =)




baba dia dah nak amik utk dia, tapi sapa nak makan? byk sgt buah2 kat rumah tu. belli pisang pon sbb kakak nak chekodok





mayam suka la sbb dapat duduk dgn selesa, sbb dia mmg nak cari tempat yg dia blh "duduk" sbb dia nak conteng2 board baru beli tu =)




apa ktorg 3 tgk tu??





oh org utan tu duk bergayut atas tu =)

saya baru habis marah maryam!! adoi tekanan i!!! =) ada dia gi selongkar habis baju, dia nak amik baju lain, pandai2 nak tukar, habis jatuh semua baju, sbb rak baju dorang penuh, hehe baru cuci semua baju, jadi berat la . so saya kena lipat balik!! grrrrr..pening la org suka tukar2 baju ni!! mmg saya sedang update blog dalam keadaan saya tgh marah dia .

dahla semalam mengigau cari aunty nini dia, nak balik msia ,nak amik kasut! tapi surah fatihah tak hafal2 lagi =) suami saya kata nnt beli jer la, but fikir2 balik, nnt dia ingat semua kehendak dia dapat kan =) so nntlah dulu =) sapa nak pakai kasut tinggi sejuk2 ni kan =)




No comments:

Post a Comment