Wednesday, March 10, 2010

tukar lagi??


Assalamualaikum

Pagi tadi time saya mandi, bila saya keluar, saya tgk anak dara i dah tukar baju princess balik!! grrrrr, dia mmg tak payah beli baju apa2! geram k! pakai lah apa time lepas mandi, dia terpaksa redha, tapi bila saya mandi ker, kat dapur ker, tidur ke, mesti tgk2 pasti baju anak dara i dah lain! pandai sekarang bukak baju and pakai sendiri baju lain! huhhh! balik ni beli kat msia banyak! sini mahal! haha mmg ada, baik saya beli kat malaysia, save sikit, alaaa dah pakai tiap2 hari....


ishhhhh tetiba idea hilang!! haha suami i balik petang u..mengejut! haha terus tak jadi menulis =)




dia tgh tgk video dia mengaji, tapi saya tak berjaya upload kat youtube, fail je! grr





Allah itu SATU =)





senyuman utk aunty ana amik result spm hari ni =)





tiap2 hari jumpalah baju dia mcm ni! kadang2 dia sembunyi dalam almari taknak bagi syaa perasan =)





susu time =) time mula2 bagi, mmg kasih sayang, bila dah nak habis sebotol, sure sorang nangis, sbb tendang menendang =) mesti gaduh =)




aiman dah habis dah susu dia =) time ni botol kedua, saya kata nak ke taknak botol pink? sbb botol biru tak basuh lagi, dia pon redha je la demi susu =)



ok, saya rasa ni jer kot blog saya hari ni, maaf yer, sbb suami saya balik mengejut, nak layan dia makan semua, dia letih tak tido malam, so hari ni dia mmg kong dah, so saya mahu jaga anak2 lagi =)

sorry tak cukup 10 , 4 jer ..hehe gambar ada, cuma masa takde =) hehe suara dia pon dah lain anak2 tanya tu..hahaha , faham2 la kan =)

Assalamualaikum =)



1 comment:

  1. cutenye ur lil ones dear!! :D
    geram.. pandainye dia ngaji..

    terus i rs rindu kat nadhrah & aqilah..
    tak sbrnye nak jd wahm ni

    ReplyDelete