Friday, March 12, 2010

haaaa?? adik yang main??


Assalamualaikum

Saya kalau suami saya ada, baru ada banyak gambar kan =) so semalam dia balik awal k!!! kejutan! pukul 5 dah sampai, selalu pukul 9! kantoi2 rumah sepah :p

Tapi anak2 saya suka la baba dorang balik awal, excited tak tentu pasal =) ntah apa2, belum lagi berpisah dgn baba dia tu =) baru baba gi uni dah rindu mcm apa =)

So semalam, saya kat dapur, sbb suami saya nakmakan, tahu2 jer la dia kan , mana nak makan nasi dua kali, eh nasi boleh, but no no lauk sama siang and malam =) so saya pon masak la nasi foreng and ayam goreng utk dia =)

sementara tu aiman main botak sorang2 atas meja, baba dia sempat amik gambar dia =)



haaaa kantoi!! =)





kakak cuba mengambil botak dia kembali =) baju dia dah tukar lagi tu =)





kakak cuba merampas dari belakang =)





adik tgh ajar botak berjalan ke adik? =) botak tu sampai adik tua pon, besar tu jugak dia dik =)

yang tak tahan pagi tadi, aiman pergi marah2 botak, sbb konon2 botak nangis, dia letak botak kasar2 atas lantai, haaaaaaa nanishhhh, nanishhh !!!!! (nangis)
pastu dia angkat balik botak dia peluk and pujuk2 balik, dia kata no crying, baba dia pon ada time tu =) haha, meniru saya kah?? hahaha.. budak kecil, apa pon nak tiru =)

ni dia dalam bilik, tgh nak tidur kot, bangun bukan main awal! pastu pergi tutup kipas, jadi semua org panas!! grrrrr!! mcm nenek dia kat malaysia kalau ktorg bangun lambat! keturunan kot! haha tapi saya tak pula pernah tutup kipas =) aiman jer.. haha suka sgt bangun pagi budak ni! =)


No comments:

Post a Comment