Monday, March 22, 2010

marivale mall


Assalamualaikum

Semalam saya saja pergi marivale mall sbb boring kan =) sbb mula2 nak gi trainyard, tapi dah lewat sgt, negara org putih ni pukul 5 dah tutup, so terpaksa pergi yg dekat rumah ni jer =)

dah azan asar, aiman tgh gaduh dgn kakak, dia suruh kakak dia sholatttt, kakak dia taknak =) haha, tapi dgr cerita suami saya semalam, budak2 sekolah rendah sini, budak2 islam dia kan sekolah sampai ptg, so ada la break utk solat, sini best sebab dorang tak kisah anda amalkan agama anda dimana, solat lah dimana2, mreka ok jer =) alhamdullilah so far takde dgr diskriminasi kat sini, cuma bila kat sekolah tu, budak2 islam yg tak solat tu akan ejek budak2 islam yg solat ni, dorang kata mereka dah lama tak amlkan solat2 ni, kuno!! astagfirullah!! tapi suami saya pon mmg nak anak2 dia sekolah kat msia, sbb benda2 ni.nampakmudah ,tapi penaruh tu, harap2 saya dan suami dapat mendidik anak dgn pegangan agama yg kuat =) amin =) tq doakan sekali =)



maryam tetap bawak bendera msia pergi mana2 =) semangat cintakan negara betul anak saya ni





tiga org besar berjalan masuk mall =)




aiman mula2 baik la, lepas tu! kalau msia mmg stroller jer, tak lepas =)




mayam dan start tanya bila nak beli kasut princess =)




buku ni baba dapat free sebab derma utk persatuan anak2 hilang




aiman no no beli luggage lagi ok! rumah sudah penuh! =)






flash n no flash

skrg kesian maryam, duduk tepi tingkap, tgk aeroplane, mama jom jumpa nini mama =( kakak nak amik kasut princess kakak =( haha satu hari!! adoiii bosan i nak menjawab ! ni pon tgh tanya, nini mana mama? nini dah beli ker? anak saya ni, apa aunty dia pakai, dia suka!! sbb adik saya ni suka bergaya sikit, jadi dia jadikan aunty diani ikon fesyen dia =D



No comments:

Post a Comment