Thursday, March 25, 2010

sampan moden!!

Assalamualaikum

Pagi ni lagi best, ada cerita sedih, saya tgh masak, aiman tetiba dtg dapur, saya tak perasan, ingat dia amik air minum mcm dia buat tiap2 pagi tu kan =)

saya tak perasan yg hp suami saya tgh charge kan =)



credit google

lepas tu bila saya pusing, tgk2 dia pergi tuang air atas lantai, dan buat hp baba dia sebagai sampan!!!! haihhh =) mati i!!! saya takde pilihan lain, panggil baba dia , wpun membebel2 mcm nak marah kat saya. hahaha tapi aiman kena =)

so tadi suami saya terpaksa call , selalu sms, sbb hp dia dah kong!! on and off dah takleh tekan, num 2 dan 3 tak leh tekan, banyak la, atas bawah semua rosak!! so dia kena call guna fon uni, tapi sekali jer la hari ni sbb tanya saya and anak2 buat apa lepas tu letak . sian kan? =) ni lah ada anak kecil =)

dahla saya baru beli hp ini



blackberry 9700


aaaaaaa, haruskah saya memberi hp ini kepada suami saya ??? =) ohh tidakkkkkk =) haha anytime sampai !! saya ingat nak guna kat malaysia, sbb saya mmg beli unlock punya bb, tapi apakan daya, hanya ada hp kat atas ni jer yg extra .


blackberry curve 8330



ni hp saya guna skrg, saya ingat nak kasi suami saya yg ni, tapi fikir nak unlock kat canada hp ni lagi dah beratus kena bayar, baik balik msia and unlock , sana lagi murah , takkan dia tak guna hp kan kat sini=) ,so mcm ada gaya jer saya tak tukar hp baru!! nampak nya suami saya punya hp baru lagi best dari saya =P redha jer la, janji blh msg free .


No comments:

Post a Comment