Tuesday, March 16, 2010

nando's ..


Assalamualaikum

ceh baru nak update =) ni dah rabu ok makcik, hehe sorry la adik2, saya pergi kan isnin =) lupa i, dah tua =) haha..

lepas shopping tu dah pukul 6! perut hamba teramatlah lapar! ceh awal2 lagi saya cakap suami yg saya tak mahu masak!! hehe penatla balik shopping nak masak, i balik nak tgk2 baju anak2 jer =)hhehe..so saya kata saya belanja =) suami saya kata ok =) tapi samapai2 dia bayar guna cc dia..haha save duit i lagi! =) tq sayang! =)




mayam dgn baju baru dia, suka2 taknak buka lepas saya suruh try dari kedai tu ! next time taknak dah kasi try, tahu mayam taknak bukak pastu! =)



coke, dapat sorang satu, last2 dua2 tak minum, dalam peti ais lagi , takde org usik pon





alaaa tgn kakak kacau la, tapi nak jugak upload =)





alaaa saya tak reti setting camera ni lagi supaya tangan tak gerak wpun lari, suami saya pandai la,nnt bila free hamba belajar ok!





baba ngantuk ker ?=)





so serius muka suami saya =)





adik baru habis nangis, terhantuk kat bucu meja =) kalau mak saya ada, mesti saya kena marah dah ni! haha, disini i berkuasa!! yahoooo =)





baba tgh pujuk adik, sbb dia ni menangis mmg over! =)





saya punya, share dgn anak2 =)





suami i punyo! haruslah ada sayur2 tu kan =)




licin ok! tak baik membazir1 hehe, takdelah tu bungkus yg tak habis =) kotak kat tgn suami saya tu =)


sini kalau bungkus, dia bagi kotak jer, korang buatlah sendiri =) tapi best jugak..

best giler dapat nando's =)

dahla hari ni saya tak jumpa suami saya, dia keluar pukul 7, kol 8 dah kat university ottawa, hari ni dia tak gi carleton, sbb kelas dia kat uni satu lagi, nak naik bass free punya pasal, terpaksa keluar awal pagi =) bagus!! jimat2 =) mmg semalam saya kata hari ni takde bekal, sbb roti habis, dia dah tahu semalm lagi, saya pesan dia suruh beli roti kat second cup. sedap jugak roti tu =)



No comments:

Post a Comment