Monday, March 8, 2010

mengaji time


Assalamualaikum

Maaf gamabr2 dan tajuk lebih kurang, tapi saya tetap nak masukkan segala aktiviti anak2 saya =) hehe kalau anda taknak baca, tgk gambar pon takpelah, hahha, banyak ni saya dah upload, kesian saya =)

Pagi semalam, lepas breakfast yg sgt heavy itu, suami saya pon ajar anak2 dia mengaji =) seperti biasalah kan, semalam dan sabtu dia tak studu, tapi semalam ptg mcm dah emo2 sbb dia rasa dia buang masa =) haha habis semua org dia taklayan, hahaha, tapi i ok, dah faham cara dia, dia kalau sehari tak belajar, malam tu mcm dia qada balik lepas ktorg 3 tido =) semlam pon bpukul brp lah dia tido =)



sekarang aiman pon dah kena belajar sekali =)





haaa kelam kabut nak panjat lah tu =)




aiman pon nak jadi cikgu jugak =) dia suruh kakak dia jawab

maryam baru membebel kat saya, dia marah sbb saya tak puji dia good girl sbb dia pergi kencing dalam potty, hehe selalu saya akan puji, lepas tu dia nak pen, saya mana lah ada pen kan, semua pen dgn baba dia, dia terus...

mama dahla gemok, kedekut !!

wah2 anak saya ni, hahaha suka2 jer kata mak dia kedekut!! taknak beli apa2 dah utk kakak, no no princess lepas ni =) pakai strawberry shortcake jer! haha padan muka =)


No comments:

Post a Comment