Saturday, March 27, 2010

apa saya beli hari ini?




Assalamualaikum

Balik dari mengaji tadi kan suami saya terus beli barang2 dapur =) nak tgk apa yg dia beli? saya dgn budak2 tak ikut, sbb malas la hari sabtu, sure penuh yg amat, bwk budak2 lagi, mmg tak la kan =) so suami saya gi sorang, lagi cepat dan tak beli merepek2, beli ikut list saya bagi jer =)





salmon, sepotong 4 cad, mak saya kata jgn convert :D




kelapa parut





telur,mcm la korang tak tahu kan =)




stok kena ada, sbb tiap2 hari princess nak chekodoqq





timun cementot





sayur minggu ini, sayur kailan =)





saya seorang yg pemalas, saya beli yg dah kupas =)




sos tiram vege





suamiku bukan suamimu punya





tiga2 ni suka yg amat green tea




seekor 5 dolar





daging ni i suka, lembut dan tak payah rebus





budak2 punya =)

ok, sekian terima kasih =)

anak2 saya sudah menangis bergaduh dalam bilik air, saya rasa saya dah tak update utk malam ni =) makin hari makin sikit, hahaha, sorry la, hari minggu mmg i kureng sikit, bila suami dirumah, saya kena berkorban, haha masak dah 2 3 kali kan =) so tugas hari minggu mmg lebih sikit =)

earth hour lagi 20 minit =)



No comments:

Post a Comment