Wednesday, March 10, 2010

nak tgk apa saya beli? =)



Assalamualaikum

Semalam kan saya kata barang rumah saya dah habis kan =) so semalam pukul 8 suami saya kata siap2 ,jom pergi< siap =")" pergi =")" style="text-align: center;">

sayur2 =) banyakkan? percayalah, tak sampai seminggu dah habis =) baru semangat nak masak =)





biskut budak2, lepas buka jer, aiman pergi tuang semua atas carpet! terus kena marah dgn baba and terus tidur =)






madu, suami saya nak makan dgn cereal dia kot =)





green tea suami saya and budak2 ni =)






sup budak2





daun pisang =) takut teringin nak masak kuih melayu =) teringin jer perempuan gemuk ni =) haha





kelapa parut =)





quaker bar anak2 saya =)




pumkin =) nak masak kuih =)






bawang besau, habis terus k =)





epal anak2 saya =)




halia yg dah siap blend , heh pemalas sungguh saya ni =)





plum , ini saya yg puluh =)





ni suami saya punya =)

best giler semalam malam ktorg pergi, cakap jer, semua ada kedai tu, buah2 malaysia pon ada =) sotong kembang tu pon ada, tapi saya tak berani cuba la thailand punya, sbb setiap kali makan mesti saya gatal2 , kalau ikan pon, haha selain mmg saya alergic kat seafood la kan =) hmmm tak sabar nak balik, nak makan sotong kembang mak saya buat! lembut giler! hmmm nasi lemak2, nasi lemak =) yummy =)


No comments:

Post a Comment