Monday, March 8, 2010

colour2 =)


Assalamualaikum

Semalam kan saya keluar, tghari, nnt saya update ok, mcm banyak la pulak cerita semalam kan, kata pon hari minggu, keluar dan tak dapat guna lappy =)

so nak memujuk budak2 ni balik, amatlah susah! amat2 susah! so saya terpaksa tipu ajak dorang pergi beli baby alive!! haha , mmg taklah kan! baby alive tu 30 dollar kot! lepas tu mayam kata nak baby stroller! saya kata ok lah =) dia pon setuju nak balik, sepanjang dalam kereta tu, dia duk cerita dia nak botak tu kan, layan kan aja, suami saya pulak malas nak beli! wah2 wah, nnt kat rumah saya jugak yg kena pujuk bila anak merengek2.

Last2 ktorg pon bawak la pergi beli mainan, dekat toys r us!! hehehe berangan la anak2 mak dia nak bawak gi toys r us! TEPI toys r us can =) toys r us no no ok! =)

Nak tahu ke tepi toys r us tu kedai apa? kedai 1 dollar! haha haruslah dollarama ya adik2 =) sbb dekat dgn rumah =)

Suami saya mana kasi sgt beli mainan2 yg mcm barbie tu ke apa, dia suka beli mcm puzzle ke, baca2 ke, benda2 yg fikir, sbb dia suka ajar , so semalam anak2 saya beli ....



yg bunga tu saya yg beli! hahaha, sbb saya rimas tgk rambut dia, hari ni satu hari tak buka, sbb princess kan pakai ribbon kat kepala, dia pon ikut jugakla apa princess pakai =)




mari mewarna=)




adik colour blue,kakak pink!




saya marah dia sbb bkn mewarna, habis dia warna jari dia =)



pastu dia pindah bawah, dia ingat mama dia tak nampak =)





ni semalam, kakak 3 tahun =)

Tapi saya tak boleh simpan magic colour tu, sbb colour dia turun, habis aiman makan, tak elok, so saya kena simpan, time adik tidur baru saya bagi kakak, adik tak reti lagi . tu yg terjadinya maryam kata mama gemok, mama kedekut tu! sbb dia tahu mama dia simpan, tapi saya kata dah buang =) haha.

Suami saya baru sms, dia sedih sbb test mid term hari tu dia dapat B+, alaaa sayang mid term jer, dia kata dia tak tahu dia boleh buat tak exam bulan 5 tu,hmmmm sepanjang ni dapat A+ , tu yg dia dah moody2 reply sms pon. haha funny la suami saya, saya tanya ramai lagi ker yg teruk, dia kata ramai teruk dari dia, laaaa B+ jer kot =) suami saya ni mmg mengelabah sikit kalau dapat B, kalau dapat A takde + pon dia mcm , dpat A jer =(.. haaaa itulah suami saya, kecik2 kalau kat sekolah dapat star pon kalau tak cukup 5 , balik rumah dia nangis! hahaha... sampai besar terbawak2 perangai tu! =)

Lepas ni saya pasti hidup dia kembali kat uni dan malam balik terus belajar =) haha again!! takpelah 3 bulan jer lagi =) pastu kita relax2 kat malaysia, tahun depan pon! haha buat apa nak duduk sini 4 bulan lama2, baik kita balik =)hahaha, gilos setahun setengah tak balik malaysia! tak boleh bayangkan! =)


No comments:

Post a Comment