Tuesday, March 23, 2010

strawberry



Assalamualaikum

Sini kan strawberry dia murah yg amat =) so mmg tiap2 hari saya akan makan strawberry . dahla manis yg amat ok! =)



so sweet yg amat!

so bila potong letak la dalam peti, semalam saya tgh kat dapur, tapi mayam mintak strawberry, so saya bagi jer la. ingat ke baba dia nak memantau la kan, sbb baab duduk depan dgn anak2 =D, nak tgk apa yg berlaku?





pesta strawbeey rumah saya! grrrrr





dorang gi habiskan coklat dip dia tu jer ok!





habis anak teruna i sorang ni ,penuh dgn coklat baju and muka dia





maryam pon sama, berlatarbelakangkan strawberry yg sepah2 tu. membazir!!

semalam suami saya tak sihat, so saya kena jaga dorang, Ya Allah,pukul 12 tak tidur2 lagi k! mcm mana la suami saya boleh tahan jaga kakak tiap2 malam, adoi tertekan mak kena tidur pukul 12 malam =) mayam sebelum tidur sempat lagi cerita pasal kasut tinggi dia tu =)

sekarang maryam tiap2 jam hafal sikit2 surah alfatihah, sbb dia nak kasut tinggi tu kan, so baba kata kalau hafal baru baba beli =) so ktorg pon bukak la youtube suruh dia hafal surah tu kan, lain pulak citer, kan ada sheikh2 arab kalau mengaji kan sampai nangis2, so dia nak tgk uncle mengaji tu nangis pulak!! adoiiii org bukak suruh hafal =) ni kejap2 nak tgk uncle nangis =) semalam malam dia tanya saya napa baba baca fatihah tak crying?? =) alahaiiii princess saya =)

tapi sedikit keinsafan timbul bila dgr dorang baca, baca surah fatihah pon dorang nangis teresak2,kita ni kalau boleh selaju mungkin nak baca ,tanpa ada perasaan pon kan =( sigh! saya berdoa satu hari harap2 saya dapat memahami isi kandungan alquran itu mcm suami saya =(




2 comments:

  1. u kena ajar anak u tido awal..nanti bila besar u susah..nak kejut pagi pi sekolah nanti hari hari gaduh..tension nanti...she's too young to be sleeping late....have to start now, try to get her up at least by 8 or 9 am..awal lagi better...lama2 nanti dia adjust lah...

    ReplyDelete
  2. tq =) insyaAllah nnt saya try ok =) tq anon =)

    ReplyDelete