Tuesday, March 16, 2010

Apa saya makan hari ini?



Assalamualaikum

Memandangkan ketiga2 baby saya tgh nyenyak tidur dalam bilik, so saya cepat2 update blog =) and fb! hehe satu hari tak buka fb ok! tapi ehateva la, bukan i kisah pon tak buka fb guna lappy, hehe sbb saya selalu bukak kat hp merah i tu =) so sama jer,cuma sini besau sikit la nak tgk gambar2 org =)

so hari ni mula2 suami saya kata, takpelah, dia nak makan nasi malam, so saya relax2 la kemas rumah dulu, lipat baju apa dulu kan, tgk2 pukul 1 dia kata dia nak makan nasi, nasi saya dah siap masak awal2, tinggal sayur jer =)

nak tgk apa saya makan hari ni?




ayam masak lemon





sayur biasa, haha nak tulis pon malu =)

ptg ni apa saya nak masak pulak? ptg maknanya dinner suami saya la, erghhh pening kepala i nak fikir ! tickers jalan cepat sikit boleh?

anak2 saya , ptg ni haruslah nasi goreng, pagi tadi saya suap maggi jer, haha zalim betul saya ni, sbb rumah sepah sgt, sakit mata i pandang, so kemas rumah dulu , baru suap budak2 makan =)


No comments:

Post a Comment