Thursday, February 18, 2010

yeay dah sampai =)

ni gambar2 kat snowflakes tu, agak sejuk jugak pagi tu, tp by tghari tu dah ok sikit =) -2 jer tghari tadi n panas, alhamdullilah, budak2 dh tghari pon dah ok =) so sampai2 tu masih tak ramai org, sbb dia buka seminggu 4 hari jer kot, akhir minggu ni dah habis winterlude ni, lagipon dah start mcm tak sejuk sangat =) tu yg paling i suka =) rimas ok baju tebal2 ni, i dahla besar, mcm gajah bawak dua anak manusia pon ada =) haha rimas ok 3 4 lapis =)

so sampai2 jer, terus nampak gelongsor ais ni =) aiman dan baba dan mama dia haruslah suka! haha ktorg mmg suka benda2 ni =) haha yg tak suka cuma mayam, sbb kena bangun pagi, so angin jer la, semua benda taknak! nak duduk dlm stroller je =)



no anjing! alhamdullilah, tak serabut i, saya geli sikit anjing2 ni, sbb suka jilat2 tu, sini mcm ok jer kalau anjing jilat2 org ni.. so eyeww ok


gembirA dah ni =) anak2 kena selimut, sbb plastik stroller takde jual yg design stroller ni


baba dan aiman dah start beratur =)


ready , kena duduk betul2 =)


pegang baba kuat2 ok =)


yehaaaa, seronoknya =)


aksi baring2 pulak =) ada org pusing2 k =) seronok tgk =)



aiman suka jer dpt naik benda ni =)


pakcik ni kena tolong, sbb baba punya kasut bukan winter boot,licin!


try yg lain pulak =)


ni baba dia yg seronok atau adik =)


mmg seronok tempat2 mcm ni =)


wah gemok ni pon try jugak =)


akhirnya dapat jugak saya try walaupun mayam taknak naik =)


getineau 2010 =)


senyum manis sikit =)

baru nak turun nampak snow =)


adik nyanyi lagu demi matahari dgn penuh khusyuk! ganti pak ary! haha


mama dia pon nak esq kat canada ni =)


best dapat gmbr dinding ais =)

ada jer org nak tiru kan =)


kalau duduk malaysia,insyaAllah 3 dah anak saya =) sbb duk canada, kena stop dulu =)


sejuk sgt, sbb kasut saya serap snow! mmg keras dh sbb tak tahan =)


sian baba, semua org dah boring tgk camera =) kecuali saya =)


anak2 saya dah jumpa snow, mmg tak ingat punya =)


haha takkan la saya putih mcm tu! giler menipu camera ni =)


anak dara i dalam selimut jer =)


saya pon gmbr apa blkg tu =)


akhirnya suami saya kasi juga amik gmbr dia =)


naik lagi!!! ni yg lain pulak =)


yehaaaa again!! =)


yg ni licin dari tadi =)


baba, tolong adik baba ..


ooo ..oo .. baba dan adik dua2 tak boleh bgn =) licin =)


alhamdullilah =) boleh pon jalan =)


sunlife =) insurans kami =)


khemah apa ni? saya pon tak tahu =)


amik sini pulak mama. nnt besar adik nak show kawan2 adik =)


banyaknya kedai baba


kita nak hot chocolate baba


tq baba =)


anak dara i ni lapar sebenarnya =)


maple syrup ni dia panaskan, lepastu bawah tu dia letak snow, so nnt keras mcm aiskrim


ni la bentuk dia, dorang 3 suka! me dont like =)


alaaa kakak pulok nak!


sedap benda ni, fb suami saya dah terang apa benda, haha malas nak tulis benda sama =)


cepatlah mama, ktorg lapar ni! tak payahla amik2 gmbr =)


habis k yg coklat tu mayam makan =)


bye dah nak balik =)

ok, lama giler saya update entry ni, banyak gilos gmbr =) tolonglah tgk yer adik2 =) lama ni, =) pagi ni baru siap =) saya baru habis masak lunch, now suami mahu gi uni =)


No comments:

Post a Comment