Thursday, February 25, 2010

apa saya makan hari ini

Assalamualaikum

Memandangkan takde entry hari ni , jadi saya terpaksa masukkan apa saya makan hari ni ? hehe, gilos!! takde cerita, saya rasa sungguh bersalah tak update, sbb saya tahu family saya nak baca, tp adik2 saya takpe, dah faham, intan sepanjang febuary ada dua entry =D hahaha so not cool! sasya, semalam dia tak berapa betul kot, update 3 entry terus!! tapi lepas ni 3 minggu blog dia diam =) chaja dah dua hari tak update, dia tu sukar dijangka!!! sehari update, 3 hari cuti, pastu 2 hari turut2 update , seminggu cuti !! not cool!!! sasya skrg agen bb, kalau fahim's familia, duta iphone, promosi kow2, sasya dia habis promosi suruh kawan dia guna bb!! berlagak ni budak ni!! kutuk2 tiny pulak!!! bila lah mak ayah saya nak ada tweet?? haha terus semua takde lnsg tempat emosi!!! hahaha termasuk saya!! =)

ok jom tgk apa saya masak hari ni? =)


ayam cili kering

Saya kena bbm mak saya tanya mcm mana nak buat !! haha, sungguh benggong i ni, masak pon tak reti =) mak saya ajar ayam kicap kelantan, tp apakan daya , kentang dan 4 sekawan saya dah habis =( terus tukar resepi!! senang dan sedap!!! =) opss saya dah makan, tak larat skrg nak tunggu suami ,pukul 9 baru nak makan, jadi mak tiri i sbb lapar =) haha




sambal tumis telur

Semalam punya sambal ada lebih, so pagi ni saya rebus n goreng telur jer, ni fav . saya dulu kini dan selamanya!! tagline umno sikit =)

puihhhh, tak sanggup i nak sebut nama parti ni !! terkeluar nasi i makan tadi!! bosan dgn lakonan2 anda!! yg saya tak dapat terima, Anwar Ibrahim nak bukti2 yg kata dia salah, tp mahkamah tak bagi!! giler mahkamah malaysia!! mcm mana pakcik tu nak bela diri kalau tak kasi tahu apa salah dia!! kau tangkap2 kau dah kata dia salah, ayooo malaysia di bawah barisan nasional, tidak takut ker anda diakhirat nnt? ada juga manusia giler kuasa mcm ni!! pastu kau guna semua media, pusing balik citer2 menunjukan pakcik ni salah!! mmg saya pon tak tahu sama ada anwar bersalah atau tidak, tapi sekurang2nya bicara lah dgn adil, terang2 dari hakim sampai pencacai semua orang kau!!


No comments:

Post a Comment