Sunday, February 28, 2010

kerja dua kali!!

Assalamualaikum

Alhamdullilah, suami saya baru dapat result exam dia tadi =) sudah dijangkakan =) congratz sayang, so hari ni satu lagi, tapi dia sms tadi, dia kata dia boleh buat =) alhamdullilah, tapi kita tunggu jer keputusan dia nx wk. nnt saya tulis bila dah tahu =)

Ni gambar2 semalam, saya dah tido dgn aiman, mmg tahu, maryam akan tido lewat sejam, tapi saya mmg pukul 2 ptg tu, mmg tak larat yg amat nak bukak mata =) sorry mayam =)

Tapi saya akan pastikan semua tingkap double lock, and gas2 and pintu bilik air ditutup. mmg pintu bilik pon saya tutp, jadi dia main dalam bilik jer, tapi takdelah saya tido mati tu =) mmg sedar dia panjat2 tu =) tapi pintu bilik mmg dia boleh bukak la =)

saya time tido tu dgr dia bukak almari baju , mmg biasa dia akan buka drawer yg paling bawah sekali, sbb tu semua dress2 dia =) dia mmg suka berangan time saya tido, yg pasti bila saya bangun baju dia pasti dah tukar! =)

tetiba time dia buka almari tu, habis baju sebakul tu jatuh!! erghhhh tambah lagi kerja i =)




haaaaa kena lipat balik!! potong duit maryam, atau suruh baba bayar extra gaji bulan ni =)




sampai kosong bakul ni, dari sepenuh2 tidak !





merajuk sbb saya marah ! saya suruh keluar bilik! mesti nini marah =)





yg ni tetap lena walaupun kakak kena marah




terus tido 5 jam! tgklah baju2 dia pakai, baju kurung dgn tracksuit adik dia

Actually dia ni, pagi tu bangun pukul 6, sbb malam tu dia tido sekatil dgn baba, baba dia time dia tido , baba dia keluar senyap2 gi study, so pagi tu, dia ingat dia tido sorang, selalu saya ada dalam bilik, saya cakap jer saya ada sebelah, tapi hari tu saya masak bfast suami saya, hehe anda faham ker ayat saya? whateva la =)

tu yg semalam dia pengsan time ptg, terawal sikit terus pengsan, haha selalu kol 11 pagi =)


No comments:

Post a Comment