Tuesday, February 23, 2010

APA SAYA MAKAN SEMALAM


Assalamualaikum

Nak tgk apa saya makan semalam?

Semalam saya dah masak awal, lepas tu pukul 8 suami saya tak balik2 lagi, i dah la letih, saya mmg pukul 8 selalu dah masuk tido dgn aiman, mayam pukul 12, so mmg baba dia akan jaga kakak ni =)

So saya pon dah kemas dapur semua, letak lauk dalam oven, bila suami saya nak makan, dia tinggal anagkat jer, pinggan n periuk nasi semua saya dah letak atas meja =)



sup org ramai sbb ada sayur ni jer =)




daging paprik

tapi balik tu, saya tersedar, suami saya haruslah kena hidang, kalau tak hidang, dia mcm moody sikit and tak berapa nak makan =) haha, so manja lah u! tapi takper, suami sendiri =) saya rasa semua suami pon mcm tu =)

Haha saya rasa kelakar bila adik saya yg nak kawin tu, mak saya suruh masak, mak saya suruh belajar buat sandwich , takut bakal suami lapar malam2, haha adik saya kata makan kedai jer kalau lapar =) haha sandwich kalau tak lepas buat, mmg takleh kawin ok aunty nini =) chekeding fard nnt =) hahaha




No comments:

Post a Comment