Tuesday, February 16, 2010

baru tapi lama

assalamualaikum

Dua hari lepas suami saya, gatal gi amik num yg org nak jual sofa tu kan =) so saya pon kata call jer la gi tgk, haha. sbb rumah saya kan mmg kosong giler, tp takde la ktorg kisah pon rumah ni kosong, hehe mana ada org nak dtg pon kan. so whateva duduk atas lantai =) malaysia lain la. mmg kena ada =)

so semalam ktorg p survey, ok jer la, leather tp dah buruk. 60 cad, haha nak beli yg baru nnt, kang balik malaysia nnt bawak balik kain baju balik jerla, takde simpanan =) haha, ada juga yg jual murah2 tu ,apa kain kusyen tu, whateva la eja, anda faham, saya faham, tp tahu jer la budak2 ni, kang ada yg tumpah susu, tumpah nasi la. lekat coklat la =) so mmg layak beli yg ni jer =)


kalau dekat2 lagi buruk, hehe tp ok lagi =) masih selesa =)


meja makan baru, 20 cad, besar sikit suamiku punya tempat sepah baru =)


kipas ni dia kasi free =)

alhamdullilah, makin lengkap sikit barang rumah ktorg, haha kalau duduk malaysia, mesti mak saya dah byk sumbang benda2 ni, haha. now budak2 tu tgk duduk depan kipas =) haha jarang nmpk kipas sejak dtg sini, kat malaysia kan kipas gantung and aircond jer =) tp skrg tak guna kipas pon ok lagi, summer saya tak tahu, sbb saya takde pengalaman duduk summer canada .


No comments:

Post a Comment