Wednesday, February 24, 2010

alaaaa again??

Assalamualaikum

Sorry la adik2, pasal thomas lagi =) hehe walaupun anda bosan saya minta maaf =) tapi sbb gambar2 ni dah ada dalam sd card, jadi saya letak jer la =)

ni semua suami saya punya kerja =) kalau dia ada, jarang saya pegang camera =)


ni semua gambar2 mcm semalam, dia sedang memahirkan lagi diri dgn camera ni =)








nak tgk koleksia thomas and his friends anak2 saya? =)




minat betul dgn thomas =)




kena kira ada berapa =)

malam sebelum anak2 saya minta bantuan baba dia nak buat rel yg kreatif2 tu, dorang kena pastikan thomas n kawan2 dia kena cukup baru baba dia buat =) so sebelum buat tu, semua kena cari kat mana, kadang2 saya pon kena cari, sbb kadang2 aiman suka tertinggal dalam almari =) baba dorang mmg betul2 disiplinkan jaga thomas2 ni, sbb baba dia yg sayang sgt mainan kereta api ni..haha kantoi =)



No comments:

Post a Comment