Friday, February 26, 2010

baru nak mandi

Assalamualaikum

Ni gambar2 pagi tadi, time tu kakak masih atas katil, seperti biasa, ktorg tiga mesti duduk luar, saya akan masak lauk utk dinner, sementara tunggu lauk tu masak, saya akan duduk depan dgn aiman =)

So dia nampak pentist kakak dia, dia nak cuba, sbb dia kan nak tiru apa kakak dia pakai, saya dah cakap dah suami saya suruh beli Aiman punya spentot, suami saya dia kecil lagi =)

So pagi tadi , dia suruh saya buka seluar and baju dia, bila dia pakai jer, dia nampak princess ,dia terus suruh bukak!! sbb dia tahu princess utk girl2 only =)


dia pagi mesti suruh mandikan awal2 =)



tgk kotak2 yg nak recycle, takde sapa nak turun bawah =) suami saya busy bee =)





senyuman utk mak kita kat mayshaaa!





dah la mama posing2 ni!! kita punya pampy dah berat ni!!




apa la aiman bercerita sampai semangat mcm tu sekali =)




ehhh nak jatuh pulak kita, semangat sgt bercerita =)

hmmmm ni citer lain pulak !! semalam sibuk adik2 saya tweet, sbb rumah mak saya kat ttdi ada org cuba try nakmasuk lagi!!! Ya Allah selamatkan mereka dari segala bala .

Dia cuba dah buang skru2 tingkap bilik saya tido dulu!! non (pembantu rumah ) buka tingkap, tetiba tingkap tu terjatuh!! mungkin dia buat sikit2 !! sbb hari minggu mak saya tidur rumah lagi satu. scary kan?? time dia try cungkil tu, mak saya dengar, mak saya terus buat bunyi bising!

Tapi yg pelik, kereta dan motor tak boleh lalu jalan sebelah rumah saya selepas 11 malam, time org tu cungkil, mak saya intai dari atas, takde bunyi motor dan kereta, tp rumah sebelah tu banyak pekerja indon!! tak baik lah buruk sangka!! tapi mcm sapa lagi kan?

Semoga Allah melindungi mereka selalu



No comments:

Post a Comment