Saturday, February 20, 2010

apa saya makan semalam?

assalamualaikum

Nak tgk apa saya makan semalam? =) semalam lepas solat subuh jer saya terus masak kari ayam, walaupun suami saya tak suka, hehe tapi dia ok kuah kari, cuma yam dalam kari tu cik abe kurang suka . Tapi apakan daya saya suka sgt ayam kari ni =)

erghhhh susahla suraya blogspot baru ni, saya tak reti ! =) susah nak klik gambar2 n dia taknak scroll ke bawah!! haha terus takde mood nak update, suami saya pula takde!!!

lepas gambar kari tu dia tak kasi tulis dah!! tension i!! haha terus taknak dah update blog!! baca jer la, walaupun buruk!! hahaha, suami cepatla balik!!!





sayur brokoli goreng


ikan merah goreng

dahla ikan ni 2 ekor 10 cad ..rm33 ringgit, haha suami saya saja try amik, tgk2 10 dolar, haha rasakan =) kalau ayam dapat 2 ekor dah, dua minggu makan, semalam dia seketul ,anak2 dia seketul =) sini mmg mahal giler ikan =) suami, tak payah la membazir, balik malaysia nnt makan puas2 ikan tu =) 3 bulan jer lagi 2 minggu jer lagi =)




kari ayam

Senang, saya tukar balik old setting dia, haha aman dunia i nak update blog =) nnt suami saya balik baru belajar la...


No comments:

Post a Comment