Sunday, February 28, 2010

mari berehat bersama kit kat =)

assalamualaikum

Ni sementara tunggu nak tido =) saya boring, jadi saya snap2 jer la gambar budak2 ni =) alaaaa saya mahu masuk kelas amik gambar la, tapi bukan mcm chajana tu, saya nak masuk yg belajar 3 4 jam utk newbie , takpelah, balik malaysia nnt, belajar dgn chajana dgn suami jer la, skrg kalau saya nak belajar dgn suami, haruslah ada yg masam muka, haha bukan masa yg sesuai yer adik2 =)

so saya pon guna AV utk malam atau aoto jer, tu jer saya pandai =) haha

nak tgk aiman jumpa kitkat dalam peti semalam, abaikan pasal camera ya, sbb saya tidak pakar =)



sapa nak sikit? adik ada banyak ni =)




tunggu masa nak menari =)




org ni seperti biasa lah kan =)





dia makan coklat dia jer, bila biskut tu, dia pandai2 sendiri buang tong sampah!! ingat mak ayah dia cop duit kot!




dia dengki, nak tendang kakak dia




kakak , asal halakan camera and ada lagu jer, mesti nak menari =)




alaaa kakak ni lari pulak! ikut dia lah, biar dia nangis

apa nota bawah ni?? takde lah kot, sbb saya mahu masak makanan anak2 saya kejap, dorang tgh tido, bangun jap lagi, confirm, mama mashakkk apa? haha suka2 jer, bangun semua kena siap =) kalau tak moody =) tak sabar bulan 6, ptg boleh beli start enjin, cari kuih! yahoooo =)


No comments:

Post a Comment