Thursday, February 18, 2010

semua org dah nak go.. =)

Assalamualaikum

Pagi ni suami saya ajak pergi snowflake Kingdom, seronok! tempat main snow n ais2 tu la =) kalau anda ada fb saya, mesti anda dh tgk kan =) saya nak upload kat blogspot ni, mmg berzaman la lamanya =) kalau saya ada masa, saya buat entry tu, kalau tak , mmg dlm fb jer la =) tu kena tenang2 , ni suami kat rumah, susah sikit =) nnt dgr dia suara tak puas hati anak2 bising time study =) haha time anak2 tido busy fb =) inilah akibat saya telah mengenalkan pada fb! haha punah!! punah!! =) takdelahh main2 jer la! kang ada pulak yg percaya =) tapi best minggu dia cuti ni, akhirnya saya dapat jugak rasa duduk luar negara ,jalan negara org =) haha , kalau tak mmg anda akan baca entry thomas jer la sampai bulan 6! haha tapiiii

dia dah sound awal2, dia taknak bawak jalan2 lepas bulan 4!! no no no!! dia nak concentrate utk exam phd dia bulan 5!!! time tu anda mmg kena tgk aktiviti rumah jer la =)

ni gambar2 pagi tadi =) saya bangun pukul 8, aiman n baba lepas subuh =) so kol 9 saya siap2 kemas rumah n goreng2 makanan yg tak berkhasiat tu utk bawak gi snowflake tu, tak payah la membazir kan gi beli =) so lepas semua org dah siap2 mandi baru kejut princess itu =)

ni bagus, dah siap main thomas sorang2 =)


tinggal tunggu nak pakai baju sejuk jer =)


yg ni masyaAllah!!! ktorg 3 kena kejut , masih taknak bangun ok!



taklayan pon =) cakap nak main snow baru semangat sikit nak bangun

tu yg dia angin sikit hari ni, sbb kena bangun pukul 10 pagi!! kol 10 pon nak badmood2 =) ntah apa2 anak dara i ni, kalau mak saya dah kena jerit dah ni =) haha tapi lepas kawin pon tak berubah2 lagi, kalau ada maid, kol 10 or 11 baru saya bangun, haha tp saya siapkan breakfast dulu yer adik2, baru saya tido balik, kalau kat malaysia, suami saya balik dari solat subuh, dia gi makan roti canai sorang2 =) pastu baru dia balik, hehehe time dia balik tu la, kelam kabut gi bilik air nak amik wudhu'.. haha kalau balik masih tido, mmg murka tahap maksimum suami saya =) haha mana nak sedar =)



No comments:

Post a Comment