Wednesday, February 17, 2010

apa saya makan semalam

Assalamualaikum

semalam malam saya gi beli brg2 rumah sikit, sbb banyak dah habis =) memula mcm malas nak pergi, tapi suami saya mcm paksa2 pulak, sbb anak2 saya bising nak keluar, tahu jer la aiman tu,if baba dia kata, keluar jer, dia akan terus amik kasut, n tunggu kat pintu, walaupun benda tu belum confirm!! dia mmg tak leh dgr perkataan keluar =) kang dia merengek2 dommmm mamaaaa (jom mama) dommmmm baba (jom baba) sambil tgn dia pukul2 apa yg ada disekeliling dia .

Pukul 6 ktorg keluar, pukul 8 lebih balik, so dalam kereta tu semua org lapar! tp nak makan apa? takkan nak makan shawarma lagi? erghhh idok la!! so suami saya kata saya rajin ke nak masak maggi ? saya kata ok jer, tp taknak la bawang2 tu =) maggi kosong ok la, dia kata dia tak suka =( adoiii pokcik ni =) so balik tu saya potong jugak bawang n tumis tok nenek tu dulu demi suami tercinta. haha kang murka pula makan maggi kosong =) so semua makan maggi bawang semalam =)



maggi goreng tp saya buat kuah, sbb masin k kalau maggi goreng

dua paket utk 4 org makan, tp cukup! haha sbb baba n mayam jer makan, saya amik dua sudu jer, hehe i maggi2 ni takdelah suka mana, baik makan roti dgn kaya =)) sini ada jual ok kaya ni =) rajinkan saya masak. haha nak jugak puji diri sendiri =) best giler kalau malaysia, terus singgah santai and terus mukan..yummy gilos =)


No comments:

Post a Comment