Wednesday, February 24, 2010

mana kakak hilang?


Assalamualaikum

Sini snow dah 3 hari berturut2 , snow tu yg non stop , so banyakla bunyi tractor yg tolak snow tu, dum dum tgh malam time tido =) 2 hari lepas dorang kena sodok siang sbb habis putih jalan raya and kereta =)

So maryam dgn kepohnya pergi panjat heater sbb nak tgk apa yg berlaku =) hehe mcm mama dia kan? kalau korang tahu cerita la kan =) hehe saya erus suruh suami saya ambil gambar, sbb dia mula2 kat luar tgh main dgn ktorg semua, tetiba dia lari sorang2 dalam bilik, mungkin perasaan ingin tahu dia mengatasi segala2nya kot ? =)




tgklah kecoh tak kecoh anak saya ni =)




haaa kantoi =)




yang ni kalau ada orang baru berani buka kipas, sbb kipas pon dia takut! =)

Semalam lagi best, sebelum suami saya tido, suami saya nak baca surah2 sebelum tidur utk anak2 dia, Aiman pon berlari2 bangun ni, saya dan suami sungguh pelik, sbb dia kan penakut,kakak pulak dah tidur, lepas tu dia cakap bye2 baba .

saya dengar dia tolak kerusi, sbb kerusi ni kan besi, so boleh dgr lah dari dalam bilik, pastu dia pon berlari2 masuk bilik bagi baba dia alquran =) sweet kan?? sbb baba dia baru baca bismilah, so dia ingat asal baca bismilah kena ada alquran =) dia pon baring dgr baba dia baca alquran sampai tidur =)

Saya selalu mendoakan setiap kali solat biar anak2 saya lebih baik dari baba dia dan dorang lebih sayang Allah dari ibubapa dorang sendiri =) agak berat permintaan saya, tp saya kena usahakan sbb saya nak mereka mcm tu =) doakan ya supaya dipermudahkan Allah =)


No comments:

Post a Comment