Saturday, February 20, 2010

sampai lagi =)

Assalamualaikum

2 hari lepas mak saya ada bbm saya tanya kotak dah sampai ke belum ? So saya pon check balik tracking number tu, tgk2 sampai hari mak saya bbm, haha firasat anda betul pn siti rabiah =)

so pagi ni suami saya pon pergi amik kat pejabat pos depan tu, semalam tak boleh minta tlg, sbb dia badmood kasut dia kena buang! =p

so pagi tadi lepas dia balik mengajar , dia terus pergi ambil kotak =) tq mumsie n dadsie =)



1 kotak sudah tiba =)


hehe ntah apa2 suami amik gmbr 8000 sen =)


anak2 saya haruslah org paling gumbira sbb ada.....


maggi ayam yg berlambak2 itu =)



tq mak!!!! ni senyuman adik utk mak =)


letak tin sardin dalam kasut baba dia =)


anak2 saya tak serik lagi ke main kasut baba ??


ni mmg budak tak makan saman =)


ada 4kg milo =)

kesian intan kena bawak dgn luggage =) i pos jer =) hahaha ni nak riak sikit ni=) u punya pos apa jadi? =) hahaha



cili sos tu suka!! sbb sini punya sos tak sedap!!


stok susu anak2 saya =)


nak termuntah2 maggi i penuh sgt! haha time2 banyak ni kita kena berlagak! hahaha



sardin,santan,rempah kari,sup,longan,semua ada =)

tq ma! =)

skrg saya kena kemas rumah!! tadi kantoi ok! sbb suami saya kata balik petang! tetiba dia balik kol 1, adoii,,rumah mcm tokang pecah,dgn mainan anak2 lagi =) ishh mcm buruk benor bini dia =)

ptg ni nak keluar beli kasut n maybe kalau sempat brg org itu,if tak besok ! sbb kedai tu depan rumah =)


No comments:

Post a Comment