Thursday, February 18, 2010

apa saya makan semalam

haaaa boleh pon nak upload gambo2 ni, tension i !!

ok2, nak tgk apa saya makan dinner semalam, suami saya lapar, takkan saya nak masak nasi lagi, masak lauk ok, tp ayam n ikan n daging keras lagi =) so mmg terpaksa abaikan lauk2 itu =) ehhhh tak2, saya dah bawak keluar ayam dah salut tepung dari pagi, baki rumah kak jidoh hari tu . so goreng ayam jer la utk budakz2 ini =)

bila nak balik malaysia ni, boleh menikmati makanan sedap2 ,lapar jer, start 678, jalannnn.. haha best2! cant wait ! =)

ok jom tgk apa saya makan semalam =)



mihun dan ayam goreng

apa nota dibawah ni? saya tak sabar nak gathering dgn sepupu2 saya n gelak2 n makan2 =) pa nnt balik buat makan2 please.nak kmbing golek2 tu!! yummy giler ok!!! sangat =)


No comments:

Post a Comment