Tuesday, February 23, 2010

dinner anak2 semalam =)

Assalamualaikum

Ok mood nak update blog tetiba terus hilang =) mcm mana? =)

DIsebabkan dorang punya makanan malam dah habis, so saya kena masak benda lain utk dorang punya dinner, disebabkan sifat malas saya melampau2 semalam, so saya masakan dorang roti paratha jer =) senang kan =) dorang pon suka =)


aiman mula2 makan gula dulu =)



sebiji share dua orang

yang tak tahan mayam setiap kali nak roti canai, mesti cakap, kakak nak makan dgn gula2 tau mama, hehe gula tu dia panggil gula2 =) kenapa ada org pelik bila saya makan roti canai dgn gula? hehe saya lagi suka makan roti canai dgn gula dari makan dgn kuah dal! so tak suka lansung kuah dal!! saya cukup badmood kalau suami saya beli roti canai utk breakfast, tp takde kari!! haha cehh lagi nak tension2, patut isteri yg bangun siapkan sarapan suami, haha , itu cerita malaysia kawan2 =) bukan kat canada yer =)


No comments:

Post a Comment