Friday, February 19, 2010

apa saya makan semalam?

Assalamualaikum

Semalam saya balik dari snowflake tu terus gi nando's =) hehe malas nak masak =) sbb letih la balik tu =) saya suruh suami saya bungkus jer, sbb nak makan kat sana pon tak best, badan letih, aiman baru bgn,lepas tu budak2 pon dah kenyang makan roti kat sana tadi, so bungkus jer la, mmg saya balik tu , saya mahu tido dulu,baru lunch =)


nasib sini nandos dia halal =)

zaqzig ada ker? =)

10 minit dah siap =)


yummy =) ada byk lagi baki ayam nandos ni


nasi dia, suami saya jer makan, anak2 saya taknak semalam =)

lama pulak suami saya ni tidur pagi ni =) dua kali bangun tanya jam pukul berapa , ngantuk sgt kot, semalam saya tak tahu dia masuk pukul brp =) dia dan dunia dia =) anak dara i masih lagi atas katil walaupun sudah pukul 10 pagi =) aiman dah 3 botol susu n sekeping roti n cereal dah =)

No comments:

Post a Comment