Tuesday, February 16, 2010

hahhhhhh?????

Saya ada beli pinggan plastik n cawan2 plastik n mangkuk lauk plastik, if korang perasan la kan? =) sbb pinggan2 saya kebanyakan pecah disebabkan ada org suka campak segala benda kalau mengamuk =)

so time singgah kedai satu dollar tu, saya amik2 jer la, sbb 6 pinggan makan plastik tu, masih ringan berbanding 1 pinggan kaca saya tu ! =) haha haruslah saya tukar kan =) sbb pinggan2 tu nak letak tinggi, mmg sakit gak tangan kalau nak angkat pinggan2 tu

balik dari red lobster tu, saya sempat simpan pingga jer, sbb ngantuk sgt2, lepas solat terus zzzz =) so pagi tu kan saya bangun lambat, so pinggan2 tu mmg aiman sempat la selongkar2 dulu =) nak tgk apa jadi ? =)


mmg la anda pinggan satu dollar =)


tp yg lain tahan jer, budak ni mmg suka hempas2 brg! mmg layak psp dia kena sembunyi!



eeeee kakak ni sibuklaaa!!! kan adik kata tak payah masuk! dah la tak sikat rambut!! ni mesti baba mandikan ni

ok, apa nota bawah ni? takde ke ada. oh ada, saya tak sabar nak balik malaysia! sbb saya kat sini banyak masa, saya baca semua berita kat malaysia!! huhhhh sakit mata dan sakit hati sungguh baca berita2 yg merepek ni!! haha tolongla lapor betul2 wahai utusan!! boringla kau ni suratkhabar pencacai umno! apa yg korang kecoh2 nak sambut maulud nabi ni?? nabi tak suruh pon,lepas tu ada ke negara selain malaysia yg berarak2 ni?? ayooo!! pening aku bila islam dipolitikan . eh saya tgk kat fb tadi, kawan saya post video! masyaAllah budak2 sekolah sembahyang sambil mencarut2 kat Allah, ckp mereke tgh sembah kawan2 dia, melayu ok!! budak sekolah!! siap kata islam tu ajaran sesat!! masyaAllah! saya betul2 risau hidup diakhir zaman! budak lagi tu =( cabaran betul!! insyaAllah saya dan suami kena start dari sekarang kenalkan mereka pada Allah, mintak2 dijauhkan anak2 saya jadi mcm tu.





2 comments:

  1. aimi kita rasa yg tu budak2 sabah or sarawak..bukan muslim..sbb dia sebut amin tu 'amen'...muka pun mcm sabah sarawak

    ReplyDelete
  2. kita pon rasa, husband kita kata bukan islam, dalam church tu, sbb azan dia tak betul,n dia tak hafal pon azan ..tp giler la kan!

    ReplyDelete